Сайт продається -> dmytrosalesite@gmail.com

Ремонт турбіни Ford

Ремонт турбіни Ford

Автомобіль Форд – найекологічніший

Ford Motor Company посіла перше місце в рейтингу п'ятдесяти найзеленіших брендів світу. Випустивши свої перші автомобілі, Генрі Форд оголосив свій гасло про створення автомобіля, доступного широким масам. Ця ідея була втілена в життя і зберігається досі. Крім цього, компанія Ford домоглася того, що автомобіль цієї марки став найбезпечнішим для людей у широкому розумінні цього слова.

Турбонаддув забезпечує отримання дуже високих потужностей, не використовуючи при цьому для роботи потужність двигуна. Крім цього, турбовані мотори мають велику економічність. Для того, щоб всі ці переваги власник машини ніколи не втрачав, турбокомпресор повинен справно працювати. Але навіть у такої надійної марки, як Ford, трапляються поломки турбіни.

Компанія «Турбомайстер» здійснює ремонт турбін марки форд на високоякісному сучасному обладнанні. Звертайтеся до нас у будь-якому місті України, ми виконаємо якісний ремонт турбіни форд транзит та форд мондео.

Причини поломок турбін від автомобілів форд

Однією з причин поломок турбіни від автомобіля форд транзит є конструктивна недоробка – інженери-розробники встановили на модель пелюстковий масляний насос замість шестерні. Через кілька сотень кілометрів пробігу насос не забезпечує потрібного тиску при подачі олії. Від нестачі мастила відбувається перегрів радіальних підшипників, заклинює або ламається вал. В цьому випадку доводиться заміняти турбіну форд транзит на нову. В інших випадках ремонт турбін форд можливий.

Ремонт турбіни Ford
Ремонт турбіни Ford

Ремонт турбіни від автомобілів ford

Перелік робіт, які проводяться при ремонті турбіни форд транзит:

  • проводиться діагностика турбіни, перевіряються всі системи двигуна, пов'язані з роботою турбокомпресора;
  • здійснює розбирання турбіни, в процесі якої вилучаються залишки пошкоджених деталей (наприклад, олійного екрану);
  • деталі гарячого равлика занурюються у ванну ультразвукової мийної машини;
  • деталі компресора вручну очищаються від пилу та бруду, потім промиваються та сушаться;
  • здійснюється балансування обертових частин турбіни на верстаті балансувальному;
  • потім проводиться збірка картриджа, в ході якої при необхідності деякі деталі замінюються на нові;
  • картридж у зборі переноситься на стенд для подальшого низькошвидкісного балансування (до 30000 об.);
  • здійснюється балансування на високошвидкісному стенді (до 200000 об.);
  • картридж встановлюється на гарячий равлик турбіни та закріплюється;
  • равлик закріплюється на картриджі, після чого здійснюється регулювання актуатора турбіни.