Сайт продається -> dmytrosalesite@gmail.com

Ремонт турбіни Volkswagen

Ремонт турбіни Volkswagen

Марка Volkswagen – стиль та надійність

Історія бренду Volkswagen AG бере початок із середини 30-х років минулого століття та обросла багатьма легендами. Конструктор Фердинанд Порше представив проект першого «народного автомобіля» на початку 1934 року, 1937 року з'явився перший VW-30, який журналісти назвали «Жуком».

В даний час концерн має в своєму розпорядженні заводи в 15 країнах світу і 5 торгових марок: Volkswagen, Audi, Scoda, Seat і Rolls-Roice. Оптимальна вартість, стильний дизайн та визначні технічні характеристики роблять Volkswagen AG лідером світового ринку автомобілів.

Бурхливий розвиток електроніки та посилення норм екологічності автомобілів у 90-ті роки минулого століття призвели до створення серійних двигунів з безпосереднім упорскуванням палива. Тим не менш, це нововведення не набуло масового характеру. Тільки Volkswagen останні кілька років активізував масове впровадження цієї технології (FSI, Turbo-FSI та TSI) у серійні автомобілі.

В силу своєї конструкції, турбокомпресор має кілька неприємних особливостей, одна з яких - затримка збільшення потужності двигуна при різкому натисканні на педаль газу, т.зв. "турбояма", інша - різке збільшення тиску наддуву після подолання "турбоями".

Існують кілька варіантів вирішення цієї проблеми:

  • використання турбіни зі змінною геометрією;
  • застосування двох послідовних або паралельних турбокомпресорів;
  • комбінований наддув.

Ремонт турбіни Volkswagen

Всі ці нововведення, які збільшують надійність турбіни та допомагають економно використовувати паливо, знайшли застосування в автомобілях Volkswagen. Але, незважаючи на покращення конструкції турбокомпресора, власникам іноді доводиться віддавати у ремонт турбіни фольксваген.

Наша компанія «Турбомайстер» — одна з найнадійніших в Україні. Команда досвідчених професіоналів здійснить ремонт турбіни на фольксваген пасат, а також ремонт турбін інших моделей vw якісно та ефективно.

Особливості експлуатації та ремонту турбіни Volkswagen

Турбонагнітачі із змінною геометрією особливо ефективно працюють у режимі часткових навантажень – «турбоями» вдається уникнути. Вони допомагають знижувати кількість шкідливих викидів та сприяють збільшенню потужності двигуна.

Однак за всіх конструктивних переваг турбін фольксваген потрібно своєчасно обслуговувати двигун. Для кожної моделі інструкції будуть індивідуальними. Щоб убезпечити себе від дорогого ремонту турбіни vw (або її заміни), корисно дізнатися про ці тонкощі при покупці автомобіля або порадитися з досвідченими майстрами автосервісу. Так, на сучасних 1.4 TSI моторах фольксваген потрібно стежити за чистотою інтеркулера, оскільки він знаходиться прямо у впускному колекторі і часто забруднюється. На старих 1.8 TSI, розташованих поздовжньо, регулярного очищення вимагає трубка подачі олії.

Ремонт турбіни Volkswagen

Якщо ж в автомобілі щось пішло не так, не завжди варто поспішати у майстерню ремонту, іноді допомагає просто від'єднати та почистити деталі турбокомпресора. Однак не всі турбіни можна просто відкріпити від колектора. Потрібно знати, як це зробити правильно. Турбіну з геометрією краще довірити фахівцям, тому що «механізм змінної геометрії» (VGT) та клапани в таких турбінах вимагають додаткового обладнання та знань професіоналів.

Частою причиною падіння потужності та виходом з ладу турбіни є знос підшипника. Помітити це можна під час ремонту турбіни фольксвагену при її демонтажі. Подряпини та сліди зносу будуть видні біля крильчатки. Цій поломці найбільш схильні до 1,8-л моделі автомобілів концерну Volkswagen (бензинові двигуни 150 сильні Audi, VW, Skoda і Seat). Причиною є зашлакованість маслопровідних каналів.