Ремонт турбіни Volvo
Девіз Volvo – надійність та безпека
Бренд Volvo – шведська компанія зі штаб-квартирою у Гетеборзі, існує з 1924 року. Перший автомобіль під назвою Jacob був спроектований А. Габріельсоном і Г. Ларсоном, вони є засновниками знаменитої фірми.
У своїх розробках компанія Volvo завжди ставила в пріоритет безпеку пасажирів і досі є незаперечним авторитетом надійного автомобілебудування. У 1976 році компанія DAF (Нідерланди) продала відділення, в якому відбувалося збирання легкових автомобілів, компанії Volvo. 1996 року цю компанію купив найбільший світовий виробник вантажних машин Paccar, ink, США.
В даний час концерн Volvo випускає вантажівки, автобуси, системи морських двигунів, космічні компоненти та будівельне обладнання.
Турбіна Holset або турбіна Schwitze – одні з найнадійніших виробів у світі, тому їх часто встановлюють на автомобілях volvo. Ці агрегати чудово справляються з підвищенням потужності двигуна транспортного засобу, збільшуючи його динамічність, стабільність, дозволяють економно витрачати паливо, зменшують зношування деталей двигуна. Але вони теж іноді ламаються, і тоді необхідно провести ремонт турбіни вольво.
Навіть при невеликих пошкодженнях машина довго не працюватиме, тому є сенс відразу ж звернутися до ремонтного сервісу. Наша компанія «Турбомайстер» якісно відремонтує Вашу турбіну у будь-якому місті в Україні. Досвідчені майстри нашої компанії працюють на сучасному устаткуванні з використанням найновіших європейських технологій.
Причини поломки турбіни Volvo
Основними причинами ремонту турбіни є:
- забруднене масло;
- недолік масла;
- ушкодження від потрапляння сторонніх предметів;
- утруднений доступ олії;
- перегрів турбіни.
Важко сказати, яка з цих причин стала причиною необхідності ремонту турбіни вольво в тому чи іншому випадку, тому що при тривалій експлуатації легкового або вантажного автомобіля відбувається природне зношування деталей, утворюються зазори і люфти, які порушують нормальну роботу двигуна і спричиняють поломку .
Але існують запобіжні заходи, що дозволяють якомога рідше потрапляти в таку ситуацію. По-перше, потрібно користуватися якісною олією і стежити за тим, щоб вона достатньо надходила до системи змащення.
Часто відмова турбіни відбувається через дії високих температур газів або вимкнення двигуна після великого навантаження, що сприяє тому, що утворюється нагар. Рекомендується перед зупинкою знизити навантаження або дати попрацювати пару хвилин вхолосту, щоб турбіна охолодилася.