Сайт продається -> dmytrosalesite@gmail.com

Діагностика турбіни

Діагностика турбіни

Автомобільний двигун, трансмісія та інші вузли та агрегати сучасного автомобіля, включаючи турбокомпресор – це складні технічно досконалі механізми, що забезпечують безпроблемну експлуатацію транспортного засобу. Але навіть досконала техніка виходить з ладу.

Якщо говорити про турбіну, вона працює при екстремально високих частотах обертання ротора, що досягають 200 000-230 000 оборотів/хвилину. Не дивно, що іноді саме цей агрегат стає причиною погіршення експлуатаційних характеристик машини. Основними маркерами, що вказують на можливі проблеми турбіни, є:

Діагностика турбіни у Києві

  • Втрата потужності;
  • Поява вихлопів сірого/сизого/чорного відтінків;
  • Порушення температурного режиму роботи силового агрегату;
  • Поява підозрілих шумів при роботі турбокомпресора;
  • Витрата масла, що різко зросла.

У всіх цих випадках своєчасна діагностика турбіни дозволяє визначити причину неполадок і не допустити вихід турбонагнітача з ладу.

Причини поломок турбін

Згідно зі статистикою сервісного центру «ТурбоМайстер», серед найпоширеніших причин виходу турбоконагнітачів з ладу можна назвати такі:

  • природний знос;
  • Попадання в турбіну стороннього тіла;
  • Несвоєчасна заміна повітряного фільтра;
  • Розгерметизація патрубків, що підводять;
  • Масляне голодування;
  • Надлишок масла;
  • Використання неякісного масла;
  • Несправність паливної апаратури (стосується тільки дизельних агрегатів);
  • Екстремальний режим водіння;
  • Несправність сажевого фільтра або каталізатора.

Етапи діагностики турбокомпресорів

У багатьох випадках діагностика турбокомпресора без його зняття дає змогу визначити точну причину порушень у роботі автомобіля.

Типова послідовність виконання операцій у разі виглядає так:

Демонтаж патрубків та інтеркулера. Якщо ці елементи при візуальному огляді виявляються вологими, це свідчить або про критичне зношування силового агрегату, або про поломку самого турбокомпресора. Ремонт у разі неминучий;

Огляд лопаток, які не повинні мати зазубрин, сколів та інших ушкоджень. Лопаті повинні повторювати геометрію вигину проточної частини равлика з невеликим зазором.

Перевірка осьового люфту. При перевищенні значення люфта величини 0.05 мм буде потрібно ремонт турбіни. При діагностиці турбокомпресорів слід перевіряти радіальний люфт, для якого номінальне значення – 1 мм;

Візуальний огляд деталей турбіни (фланців, патрубків, корпусу підшипників та самого компресора) щодо наявності механічних пошкоджень;

Перевірка на герметичність впускного/випускного тракту.

Якщо за результатами такого огляду проболіємо не виявлено, потрібно діагностувати турбіни з їх демонтажем. Якщо робота турбонагнітачів регулюється електронікою, необхідно перевірити справність блоку, що управляє.

Компанія «ТурбоМайстер» має все необхідне діагностичне обладнання, щоб визначити причину несправності в стислий термін. За допомогою стенду можна визначити параметри наддуву, ступінь зношування деталей турбокомпресора, локалізувати текти масла. Подібна діагностика турбіни в «гаражних умовах» неможлива, адже ж від точності з'ясування причин поломки залежить вартість подальшого ремонту і подальша працездатність турбіни.

Оцінка стану турбонагнітачів за допомогою сучасного діагностичного стендового обладнання дозволяє визначити схему ремонту окремих компонентів турбіни або необхідність заміни деталей або всього пристрою за неможливості його відновлення.