Сайт продається -> dmytrosalesite@gmail.com

Балансування турбіни

Балансування турбіни

Навіть людина, далека від автомобільної тематики, знає, що потужність двигуна залежить від його обсягу. Однак сьогодні це правило виконується далеко не завжди: багато автовиробників за допомогою пристрою, що називається в народі турбіною, отримали можливість суттєвого збільшення віддачі силових агрегатів без необхідності зростання об'єму циліндрів. Принцип роботи такого турбонагнітача полягає у використанні енергії відпрацьованих газів для додаткового збагачення паливної суміші киснем.

Але без виконання регулювання турбіни її використання може виявитися недостатньо ефективним, а це завдання може виконуватися тільки фахівцями, які мають великий досвід, відмінну теоретичну підготовку і сучасне діагностичне обладнання.

Коли потрібне налаштування турбіни?

Регулювання турбіни у Києві

Відвідування сервісу «ТурбоМайстер» для виконання процедури налаштування турбонагнітачів може знадобитися в таких випадках:

  • Після виконання будь-якого ремонту турбіни;
  • якщо є можливість збільшення потужності силової установки лише за рахунок виконання коректного налаштування;
  • якщо виникла потреба оптимізації роботи основних вузлів транспортного засобу, що погіршилися внаслідок тривалої експлуатації автомобіля.

Зрозуміло, що самостійне діагностування та регулювання налаштувань турбокомпресора без використання сканера та відповідного програмного забезпечення неможливе. Слід зазначити, що первинна діагностика турбіни виконується без демонтажу цього агрегату, тому необхідність виконання ремонту та регулювання турбіни визначається виключно за результатами обстеження.

Налаштування турбонагнітачів полягає в коригуванні параметрів роботи деяких вузлів автомобіля (наприклад, датчика абсолютного тиску або клапана повітряної заслінки). В окремих випадках визначити відхилення в роботі турбіни можна за допомогою звичайного манометра (наприклад, низький тиск повітря) і подібна несправність може бути підкоригована за допомогою налаштування турбіни, але не завжди: адже причини недостатнього рівня тиску можуть бути різними (зокрема, негерметичністю гумового патрубка). У будь-якому випадку всі діагностичні роботи повинні виконуватись кваліфікованим майстром у професійному сервісному центрі.

Послідовність робіт при налаштуванні турбокомпресора

Щоб забезпечити безперебійне подання повітря в камеру згоряння, регулювання турбіни здійснюється в наступній послідовності:

  • Перевіряються на герметичність всі патрубки, при необхідності усувається текти олії, замінюються прокладки та хомути;
  • Після цього проводиться очищення інтеркулера з використанням спеціального розчинника, потім усі деталі турбіни промивають проточною водою;
  • Перевіряється стан заслінки, за необхідності вона також ретельно прочищається;
  • Виявляються порушення герметичності трубок, що ведуть до датчика абсолютного тиску, при необхідності проводиться їхня заміна; Повітряний і масляний фільтри замінені на нові.

Балансування турбіни

Нюанси налаштування турбокомпресора

Для ефективного налаштування турбіни необхідно розпочинати регулювальні роботи з від'єднання шланга високого тиску для подачі повітря на клапани. Замість нього монтується вимірювальний прилад та запускається двигун. При підвищенні тиску необхідно зафіксувати момент спрацьовування заслінки. Якщо це відбувається не при досягненні паспортних показників, необхідно налаштувати заслінку з використанням спеціальних інструментів. Якщо заслінка спрацьовує при занижених у порівнянні з паспортними показниками, авто рухатиметься із суттєвим перевитратою палива.

Після регулювання турбіни слід також перевірити роботу датчика абсолютного тиску, що знаходиться у впускному колекторі. Як правило, це чорна коробочка, розташована під сидінням водія, в якій також необхідно від'єднати вхідний патрубок і приєднати прилад для проведення вимірювань напруги, сили струму, тиску датчика. При відхиленні від номінальних показників будь-якого з трьох характеристик слід замінити датчик, інакше автомобіль знову ж таки перевитратить пальне.

Чому налаштування турбіни слід довірити професіоналам

Компанія «ТурбоМайстер» займається діагностикою, ремонтом, налаштуванням турбокомпресорів в Україні понад 15 років. Ми пропонуємо комплекс послуг з точного регулювання турбін бензинових та дизельних силових агрегатів будь-яких марок та моделей:

  • регулювання турбін останнього покоління із змінною геометрією;
  • налаштування роботи штока, актуатора, клапана тиску турбонагнітача;
  • балансування турбіни.

Одним з важливих етапів регулювання турбокомпресора є трикомпонентне балансування пристрою, без якого досягти високої ефективності роботи турбіни неможливо.

Спочатку балансування піддається ротор (колесо турбіни разом із валом). Потім проводиться динамічне балансування ротора з встановленим компресорним колесом, вузлом гідравлічного підп'ятника та лабіринтним ущільненням. Ці роботи проводяться на балансіровочному стенді, що дозволяє за допомогою коригування мас усунути всі виявлені неврівноваженості. Завершальний етап - фінішне балансування ротора, зібраного в середньому корпусі турбонагнітачів, що дозволяє усунути залишковий дисбаланс, що виникає при складанні турбіни.

Обладнання, що використовується для ефективного налаштування турбін

Фахівець найвищого класу виявиться безсилим, якщо не забезпечити його найсучаснішим обладнанням. Наш сервіс дозволяє виконувати всі завдання, пов'язані з діагностикою та налаштуванням турбін завдяки повній забезпеченості наступним обладнанням:

  • Сучасним настроювальним стендом, що дозволяє проводити налаштування геометрії та регулювання наддуву турбіни з підвищеною точністю;
  • Стендом динамічного балансування, на якому проводиться перевірка турбонагнітачів на відповідність паспортним характеристикам перед встановленням картриджа пристрою на посадкове місце;
  • Діагностичним обладнанням останнього покоління, за допомогою якого точно та оперативно з'ясовується причина виникнення проблем із турбокомпресором.