Ремонт турбіни Renault
Історія компанії бере початок з 1898 року, коли талановитий інженер Луї Рено зібрав свій перший автомобіль, у якому вперше було застосовано його винахід: коробка швидкостей. Рено виявив себе також добрим комерсантом, автомобілі успішно продавалися у Франції та за її межами.
У 1990 році з'явилася нова модель під назвою Clio, яка у 1991 році отримала звання «Автомобіль року». Протягом 15 років Clio був символом компанії Reno.
У 1999 році фірма Рено вступила в альянс із компанією Nissan. У 1999 році компанія Renault разом з концерном Nissan випустили у світ Avantime - автомобільного класу люкс. 2000 року зійшов з конвеєра позашляховик Koleos, оснащений 2,0 літровим двигуном, потужністю 170 кінських сил.
Група Renault присутня у 118 країнах світу та реалізує свою продукцію під трьома марками – Renault, Dacia та Samsung. Автомобілі компанії беруть участь у спортивних змаганнях Формули-1. У 2002 році команда Формули-1 Benetton Renault отримує почесну назву Renault F1, у 2005 та 2006 роках ця команда у 2005 та 2006 роках виграє чемпіонат в особистому заліку та у кубку конструкторів.
Сучасний модельний ряд Renault представлений усіма популярними європейськими типами та класами.
Надійність автомобілів Рено не підлягає сумніву, так само, як і турбіни, які на них стоять, але вони теж мають звичай ламатися. Часто за цим стоїть неправильна експлуатація, а саме проблеми з якістю олії та її недостатньою кількістю.
Фірма «Турбомайстер» має великий досвід якісного ремонту турбін рено, як і турбін інших виробників. Наша компанія має все необхідне для проведення діагностики та ремонту турбокомпресорів будь-яких марок.
Ремонт турбіни рено 1.5DCi
Двигун об'єму 1,5 літра стоїть на кількох моделях фірми Рено – Сценік, Megan, Лагуна, які мають заслужений успіх у водіїв. Ці автомобілі відрізняються низьким споживанням палива та багатими комплектаціями.
У двигуна основна несправність - знос шатунних вкладишів до 130-150 тисяч пробігу. Причини несправностей турбіни можуть бути різні, в 1.5DCi частіше зустрічаються потрапляння сторонніх предметів у турбіну і зношування валу абразивними частинками, що знаходяться в маслі.
Можуть бути пошкоджені основний корпус турбіни з боку гарячої частини та колеса компресора, а також інші поломки, що вимагають ремонту або заміни турбіни рено. Все це з'ясовується тоді, коли турбіну вже розібрано.
Перед початком ремонту турбіни рено проводиться діагностика турбіни, розбирання її та дефектування всіх деталей. Ці роботи майстер виробляє у присутності клієнта, визначається причина виходу турбіни з ладу.
Потім усі деталі проходять очищення у три стадії:
- за допомогою хімічних речовин;
- в ультразвуковій ванні;
- в піскоструминному апараті.
Підбираються необхідні для заміни деталі. Потім чиста турбіна надходить на збирання. Картридж турбіни перевіряється на випробувальному стенді спочатку на витік олії, після цього проходить балансування на низьких оборотах і потім фінішне на високих оборотах до 200 000.
Після перевірки турбіна збирається остаточно, проводиться регулювання геометрії на відповідність заводським стандартам. Майстри пояснюють клієнту, як при подальшій експлуатації уникнути поломок.