Сайт продається -> dmytrosalesite@gmail.com

Ремонт турбіни Audi

Ремонт турбіни Audi

Бренд Audi – перевага високих технологій

Історія Audi починається з 1909 року, коли Август Хорьх виділив один із заводів Horch-Werke в окреме виробництво. Торгова марка Audi з'явилася на автомобілях у 1920 році, а знамениті 4 кільця (об'єднання 4-х компаній) стали символом марки з 1994 року і до сьогодні. Всі компанії зберегли свою первісну назву в марках автомобілів.

Ауді стала автомобілем верхнього сегмента середнього класу. З 1934 року розпочалася історія спортивних досягнень марки. Моделі Audi відрізняє елегантний, легкий дизайн, бездоганну якість усіх вузлів та внутрішньої обробки автомобіля, що робить придбання будь-якої машини марки предметом престижу. Найбільш популярна Audi A6 (C6) була зроблена в 2004 році. На Ауді А6 вперше поставили двигуни із системою упорскування FSI.

Audi A6 представлена широкою лінійкою двигунів, як бензинових, так і дизельних версій. Автомобіль Audi 6 випускається в 2-х варіантах кузова (седан та універсал) і є машиною бізнес класу.
Кожну нову модель Ауді супроводжують технологічні вдосконалення, спрямовані на збільшення потужності двигуна, економне витрачання палива та безпечне водіння.

Проте, незважаючи на всі нововведення, що сприяють усуненню причин, що викликають несправності турбокомпресорів, вони все ж таки часто вимагають заміни, або ремонту турбін ауді.

Фахівці компанії «Турбомайстер» виконують ремонтні роботи за допомогою професійного обладнання. Після ремонту Вашої турбіни ауді а6 її не відрізнити від нової, і вона пропрацює стільки ж. Ми працюємо по всій Україні, і якщо у Вас є проблеми з турбокомпресором, звернення до нашої компанії буде своєчасним та правильним кроком.

Основні причини ремонту турбіни audi

Основні причини ремонту турбіни audi

В основі всіх несправностей турбокомпресора – 3 причини:

  • Нестача олії та слабкий її тиск. Це відбувається через протікання або перетискання масляних шлангів, а також через неправильну установку шлангів до турбіни, що призводить до передчасного зносу шийки валу, кілець і перегріву радіальних підшипників внаслідок недостатнього мастила. Ці деталі доводиться змінювати.
  • Забруднення олії. Виникає через використання неякісної олії, потрапляння в змащення води або палива, невчасної заміни фільтра або старої олії. Приводить до зношування підшипника, закупорки олійних каналів і пошкодження осі. Також шкодить підшипникам густу олію, через що знижується герметичність турбіни та залишається осад. Несправні деталі необхідно замінити на нові.
  • Попадання сторонніх предметів у турбіну. Приводить до пошкодження ротора, лопаток компресорного колеса (через що падає тиск повітря) та лопаток турбінного колеса. Потрібно замінити фільтр з боку компресора та перевірити на герметичність впускний тракт. Варто замінити вал з боку турбіни та перевірити впускний колектор.