Сайт продається -> dmytrosalesite@gmail.com

Заміна турібни

Заміна турібниСучасний автомобільний турбокомпресор є високоточним механізмом, при виготовленні якого дотримуються дуже жорсткі вимоги щодо допусків окремих деталей і всього механізму в цілому, порядку десятих і сотих часток міліметра.

Заміна турбіни у Києві

Однак режим роботи турбіни часто є порівнянним по навантаженням із роботою самого двигуна, причому частота обертання набагато перевищує оберти силової установки. Якщо не дотримуватись рекомендованих виробником правил обслуговування та експлуатації, турбонагнітач досить швидко вийде з ладу.

Заміна турбіни – трудомістка процедура, що вимагає великого досвіду та знання нюансів установки турбокомпресорів, оскільки їх модифікацій існує чи не стільки, скільки самих двигунів. Особливо це стосується автомобілів Volkswagen Passat B5, Audi A4, Mazda CX-7, які комплектуються переважно турбованими двигунами. Тому ремонт турбіни Пассат Б5, як і заміна турбіни Ауді А4, як свідчить статистика нашого сервісного центру, операції досить затребувані.

Особливості заміни турбокомпресора

Для заміни турбонагнітачів потрібно виконання цілого ряду операцій, що виробляються в певній послідовності. Спочатку потрібно дати двигуну охолонути, після чого провести первинну поверхневу діагностику системи турбонаддува та переконатися у відсутності засмічення або механічних пошкоджень. Цей етап особливо важливий, оскільки потрапляння в турбіну навіть мікроскопічних частинок здатне призвести до суттєвих проблем у роботі пристрою.

Безпосередньо перед демонтажем турбокомпресора потрібно злити з системи масло, акуратно від'єднати всі вхідні/вихідні патрубки, послабити гвинти, що фіксують, болти, кронштейни, зняти дрібні деталі і витягти турбіну.

Якщо виконується ремонт турбіни Volkswagen Пассат Б5 або встановлення нового турбокомпресора (це стосується й інших марок і моделей), необхідно обов'язково замінити масло та перевірити стан повітряного фільтра, використовуючи тільки рекомендовані виробником витратні матеріали.

З такою ж відповідальністю слід віднестися до заміни ущільнювачів та прокладок (категорично забороняється використання герметиків). Нарешті, перед встановленням турбіни слід ретельно перевірити стан дренажних трубок та лінії подачі олії на предмет відсутності деформацій, звужень перерізу та інших пошкоджень та замінити трубки у разі потреби. Заміни зазвичай потребує і каталізатор, оскільки він, як правило, теж виявляється забитим, що може призвести до швидкої поломки нового або відремонтованого турбокомпресора.

Заміна турбіни проводиться у порядку, зворотному демонтажу. Але і ця операція вимагає виконання низки специфічних дій, спрямованих на запобігання виникненню режиму голодування турбіни під час запуску двигуна.

Заміна турібни

Ознаки можливої несправності турбіни

Про те, що настав час виконати діагностику турбокомпресора, свідчить поява таких ознак:

  • помітне зниження робочих характеристик дизельного мулу бензинового мотора;
  • зміна кольору вихлопу на чорний або густий синій відтінок;
  • підвищена витрата олії;
  • Поява при включенні компресора сторонніх звуків.

Щоправда, далеко не всі ці ознаки можуть свідчити про проблеми з турбіною. Заміна турбокомпресора буде потрібна, якщо є великий люфт валу, за наявності плям масла на випускній крильчатці (за одночасної відсутності його на вході в турбіну), якщо є пошкодження крильчатки. Словом, визначити можливість відновлення турбонагнітачів – завдання для непрофесіонала досить складне.

Тому якщо виникли описані вище ознаки – негайно звертайтеся до фахівців нашого сервісу «ТурбоМайстер»: ми зробимо все можливе, щоб виконати заміну турбіни з максимальною оперативністю та якістю.