Сайт продається -> dmytrosalesite@gmail.com

Ремонт турбіни

Ремонт турбіни

Хоча ресурс роботи турбокомпресора, згідно з паспортними даними, дорівнює ресурсу силового агрегату, турбіна вважається одним із найслабших агрегатів автомобіля. Причина цього полягає у величезній швидкості обертання ротора, що досягає 200 і більше тисяч обертів за хвилину. Будь-яке порушення режиму експлуатації, неякісне мастило, потрапляння сторонніх предметів загрожують зниженням продуктивності турбокомпресора та виходу його з ладу.

Ремонт турбіни у Києві

Але ремонт турбін – операція, яку практично неможливо виконати без спеціалізованого обладнання. Якщо в результаті розбирання турбіни з'ясувалося, що вийшла з ладу якась деталь (втулка, кільце ущільнювача та ін), це означає, що практично напевно вимагають заміни і багато інших зношених елементів.

Чому ремонт турбокомпресорів не можна робити самостійно

Зазвичай «саморобкіни», які займаються ремонтом автомобіля по можливості самостійно, роблять це послідовно, у строгій послідовності, попередньо вивчивши технологію, наприклад, в мережі інтернет. У разі ремонту турбіни подібна самодіяльність загрожує повним виходом турбіни з ладу та необхідністю її заміни.

Ремонт турбіни

Причина полягає в тому, що при розбиранні та подальшому складанні турбокомпресора, як би ретельно ці операції не проводилася, в конструкцію пристрою обов'язково вноситься певний дисбаланс. І за відсутності відповідного балансувального обладнання, що передбачає багатоетапне балансування, така реставрація турбін просто безглузда.

Компанія «ТурбоМайстер» професійно займається ремонтом турбін у Києві та інших регіонах понад десять років, виконуючи повний комплекс ремонтних робіт на найвищому рівні з використанням сучасного високоточного обладнання та оригінальних комплектуючих.

Основні причини виходу з ладу турбіни:

  • попадання в корпус турбіни стороннього предмета (піску, інших дрібних твердих частинок, включаючи уламки деталей двигуна або шматочки повітряного фільтра);
  • несвоєчасна заміна витратних матеріалів (повітряного/олійного фільтрів, олії);
  • використання неякісної олії;
  • недотримання правильного режиму експлуатації (наприклад, миттєве відключення силового агрегату після зупинки автомобіля).

Типова технологія ремонту турбокомпресора

Як уже зазначалося вище, технологія відновлення працездатності турбіни вимагає використання певної послідовності виконання операцій та сучасного високоточного обладнання.

Наша компанія ТурбоМайстер виконує комплекс базових ремонтних робіт у наступному порядку:

Ремонт турбіни

Ремонт турбокомпресора

  1. проводиться повне розбирання турбокомпресора;
  2. всі деталі турбіни піддаються ретельному очищенню (включаючи піскоструминну обробку);
  3. здійснюється вимірювання допусків корпусу, ротора, посадкових місць компресійних кілець, на підставі яких підбирається ремкомплект;
  4. проводиться балансування ротора та колеса компресора;
  5. виконується складання картриджа з використанням спеціалізованого інструменту;
  6. проводиться остаточне балансування турбіни, перевірка картриджа на виток масла на високих швидкостях, близьких до реальних режимів експлуатації турбокомпресора.

Середній ремонт турбін (Київ) полягає у проведенні базових операцій плюс заміну компресорного колеса турбіни. Нарешті, капітальний ремонт турбокомпресорів включає всі операції середнього ремонту + заміну ротора турбіни.

Якщо ви помітили, що ваш автомобіль втрачає потужність, витрата ПММ збільшилася, під час набору обертів відзначається підвищений шум в районі турбонагнітачів, вихлопні гази набули сизого або чорного відтінку – вам потрібна термінова діагностика та ремонт турбіни.