Ремонт турбіни Skoda
Девіз марки ŠKODA – «просто геніально»
Наприкінці грудня 1885 року два ентузіасти велосипедного спорту Вацлав Лаурін та Вацлав Клемент розпочали виробництво велосипедів власної конструкції, а потім і мотоциклів. У 1905 році вони згорнули це виробництво і стали випускати автомобілі, які незабаром набули популярності і на міжнародному ринку. У 20-х і 30-х роках минулого століття компанія кілька разів змінювала власників та назву.
Після Другої світової війни ŠKODA стала національним виробництвом під назвою AZNP. Після зміни ситуації у політиці 1989 року компанія ŠKODA стала шукати міжнародного партнера, щоб забезпечити конкурентоспроможність компанії. Таким чином, у квітні 1991 року на світ з'явилося спільне підприємство фірми ŠKODA та концерну Volkswagen під назвою ŠKODA, ставши четвертим брендом Volkswagen Group поряд з VW, AUDI та SEAT.
Новий логотип ŠKODA – крилата стріла у колі насиченого зеленого кольору, дуже динамічний, виражає цілеспрямованість та свіжість.
Марка автомобілів SKODA завжди враховує тенденції світового автопрому, і сучасні моделі оснащуються турбованими двигунами для підвищення динамічних характеристик автомобілів та зниження витрат палива.
Але турбіна, як і будь-який інший агрегат, може вийти з ладу з різних причин.
У нашому сервісі «Турбомайстер» Вам завжди допоможуть з ремонтом турбіни шкода. Наші майстри досконально вивчили всі можливі несправності турбін будь-яких моделей та навчилися їх успішно усувати. Фірма «Турбомайстер» працює по всій Україні, в будь-якому місті Ви зустрінете дружніх та поважних майстрів, готових з радістю вирішити проблеми Вашого автомобіля.
Правильна експлуатація допоможе уникнути ремонту турбіни Шкоду.
У процесі роботи турбокомпресор зазнає сильних навантажень через високу температуру і високий тиск відпрацьованих газів, що зумовлюють велике навантаження на підшипники. Для довготривалої служби турбокомпресора дуже важливо використовувати якісні фільтри та моторне масло.
Для того, щоб не довелося віддавати в ремонт турбіну шкоди, не використавши її ресурс, необхідно дотримуватися наступних правил (до речі, всі вони перераховані в посібнику з експлуатації автомобіля):
- Використовувати хорошу олію від перевірених постачальників.
- Вчасно міняти масло (не більше ніж через 7500 км пробігу, при тривалій їзді – через 5 тис. км).
- Вчасно замінювати масляний та повітряний фільтри від відомих виробників (краще – оригінальні).
- Обов'язково прогрівати двигун перед пуском, оскільки при холодному пуску масло потрапить відразу в двигун через перепускний клапан, минаючи фільтр. Також, якщо одразу навантажувати холодний двигун, це призведе до поломки і турбіни, і двигуна.
- Двигун треба остудити при великому навантаженні, дати пропрацювати 2 хвилини на холостому ході. Це рекомендується робити навіть для нових моделей із системою охолодження. Для самоконтролю непогано встановити таймер температури.
- Не давати довго працювати двигуну на холостому ходу, оскільки масло може потрапляти через ущільнення в інтеркулер.
- Не рекомендується займатися чиптюнінгом. Форсування тиску наддуву може призвести до значного перегріву двигуна, а потім пошкодження поршнів, а також головки блоку циліндрів або опор двигуна.