Сайт продається -> dmytrosalesite@gmail.com

Ремонт турбіни KIA

Ремонт турбіни KIA

Бренд KIA – успішна південнокорейська компанія

Компанія KyungSung Precision Industry була утворена в 1944 році і почала з випуску велосипедів і моторолерів, пізніше були випущені мотоколяски та триколісні транспортні засоби. У 1952 році компанія приймає рішення змінити назву на більш милозвучну. Вона стає KIA, що розшифровується як «Увійти до світу з Азії».

У 1973 році з'являється перший легковий автомобіль - модель Brisa. KIA знову змінює свою назву на KIA Corporation. моделі Peugeot і FIAT, що з'явилися потім, були також зроблені за ліцензією інших виробників.

У 90-ті роки минулого століття компанія розробила автомобілі власних конструкцій, а компанія стала зватись KIA Motors Corporation. Однак через кризу, що вибухнула в Азії, в 1997 році компанія збанкрутувала і була поглинена Hyundai Motor, що призвело до утворення Hyundai KIA Automotive Group.
Автомобілі KIA набирають все більшої популярності і продаються нарівні з автомобілями відомих світових виробників. Штаб-квартира компанії знаходиться у Сеулі.

Найпопулярніші і найпопулярніші на ринку автомобілі компанії: KIA Rio, KIA Sorento, KIA Sportage, KIA Cee'd.

На думку експертів, турбіна на кіа сорренто відмовляє рідко, на доопрацьованому дизельному двигуні – частіше. Перші ознаки наближення її «кінця» — свист, збільшення радіального люфту та олія у повітроводі за турбіною, з'являються при пробігу понад 100 тис. км. Ресурс безперебійної роботи турбіни – пробіг 150 – 170 тис. км, подальша працездатність залежить умов експлуатації.

Але рано чи пізно турбіна все ж таки виходить з ладу і починає гнати масло через зношений сальник у впускний колектор. Заміна турбіни веде за собою промивання проміжного охолоджувача та очищення системи рециркуляції відпрацьованих газів.

Якщо Вам потрібен ремонт турбіни кіа соренто, фірма «Турбомайстер» здійснить якісно та кваліфіковано діагностику, ремонт, балансування та складання Вашої турбіни. Майстри нашого сервісу працюють на сучасному обладнанні європейських виробників. Звертайтесь до нас у будь-якому місті України.

Ремонт турбіни KIA
Ремонт турбіни KIA

Ремонт турбіни kia sorento дизеля рестайл

Нерідко причиною несправності турбіни є поломка якоїсь частини актуатора. Актуатор – деталь, яка керує лопатками у турбіні. Ознакою цієї несправності може бути млява реакція на педаль газу при низьких оборотах (менше 2500).

Для того щоб з'ясувати, чи був актуатор причиною некоректної роботи автомобіля, треба перевірити, чи це так. До нього йде вакуумна трубка, вона не повинна продуватися. Якщо трубка продувається, то є неполадки. Часто причиною є порвана діафрагма.

Ремонт актуатора турбіни kia sorento проводиться таким чином:

  • Для того, щоб було зручно дістати актуатор, знімається повітропровід, що йде від повітряного фільтра до турбіни.
  • Накидним ключем на 11 відкручується 4 болти, які кріплять актуатор.
  • Послаблюється ключем на 10 контргайка на штоку актуатора (відзначається її положення для зворотного складання), потім відкручується гайка, яка регулює довжину штока.
  • Від'єднується вакуумна трубка у актуатора.
  • Великий викруткою («плоский») розвалюється корпус актуатора.
  • Знімається кришка, під нею знаходиться мембрана. Вона ціла.
  • Потому виймаються всі нутрощі, і стає видно корпус манжети штока, який сидить в основному актуаторі на кільці ущільнювача, після похитування він витягнеться.
  • У манжеті видно розрив. Дістаються рештки старої манжети.
  • У корпус манжети (після попереднього знежирення) клеєм «герметик» наклеюються 2 маслознімні ковпачки. Після того, як герметик затвердіє, простір між ковпачками забивається густим тугоплавким мастилом.
  • Мембрана насаджується на герметик і закручується по колу молоточком.
  • Тому актуатор встановлюється у зворотному порядку.